Autor: Christina Lauren

Přeložila: Květa Kaláčková

Datum vydání: 4. 6. 2014

Formát: pevná vazba s přebalem, 352 stran

Cena: 348 Kč (278 Kč Jota)

 

Anotace:

Známe už Božského bastarda.
Poznali jsme i Božského cizince. 
A teď nadešel ten pravý čas poznat Willa, Božského hráče.

Po tom, co Hanně Bergstromové její starostlivý bratr udělá přednášku o tom, že má úplně katastrofální (protože nulový) společenský život a je zahrabaná zaživa v přípravě na doktorát, nezbývá jí nic jiného, než poslechnout a využít jeho návrh: vypadne ven, seznámí se s novými lidmi, začne randit. A kdo jí pomůže proměnit se ve žhavou dračici, po které budou toužit všichni muži? Nikdo jiný než přítel jejího bratra, božský Will Sumner – investor a dokonalý playboy!

Will riskem doslova žije, ale starat se o brýlatou šprtku, „malou“ kámošovu ségru, ho opravdu ani v nejmenším neláká… až do té divoké noci, kdy ho jeho nevinná svůdná žačka naláká do postele a ukáže mu věci, na které už nikdy nezapomene. Jakmile Hanna objeví sílu svého sex-appealu, je jen na Willovi, aby dokázal, že je opravdu tím jediným mužem, kterého v životě potřebuje.

Recenze:

Ke třetímu dílu této erotické série z per dvou amerických autorek píšících pod pseudonymem Christina Lauren jsem tentokrát přistupovala s poněkud opatrnějšími pocity. Velké nadšení z Božského Bastarda bylo totiž posléze mírně zchlazeno poněkud nemastným neslaným Božským cizincem, který ve mně zanechal rozporuplné pocity. V tu chvíli po jeho dočtení jsem si nějak nedokázala představit, jak chtějí autorky napsat ještě několik dalších dílů na stejné vlně, aniž by nenásledoval strmý pád do opakující se nudy. Jsem velmi ráda, že mě Božský hráč vyvedl z omylu. Tentokrát se setkáváme s šedou laboratorní myškou (doslova) Hannou Bergstromovou, která zná jedinou zábavu, a tou jsou vědecké knihy, škola a její doktorát. Když ji její starostlivý bratr sjede na tři doby a pošle ji za svým nejlepším kamarádem Willem Sumnerem, aby jí uvedl do místního společenského života a pomohl jí najít nějaké to rande, netuší, že Hana už nikoho jiného hledat nebude. Will sice není z prvotního dělání chůvy nijak nadšený, je to playboy a opravdový hráč, miluje riziko a svůj čas rozhodně netráví jen po boku jedné dámy, ale po té, co s ní stráví vášnivou a divokou noc, přehodnotí svůj názor. Hana díky němu objevuje svůj šarm a sebevědomí a na Willa to působí jako magnet. Trochu jsem čekala, že se v průběhu knihy objeví Willův nespoutaný charakter a bude jim značně komplikovat jejich počínající vztah, ale nakonec zůstalo jenom u slov. Will je prostě jen „good guy“ převlečený za „bad boye,“ kterého přiživuje pouze slovníkem a nikoliv skutky (těmi mimo postel s Hanou J). Co mě na tomto díle dostalo asi nejvíc je to, že se do něj autorkám konečně podařilo vplést i notnou dávku humoru a překvapivých situací. Navíc mi je Willův charakter hodně sympatický. V knize se zároveň setkáváme i s postavami z minulých dílů. Max, Bennet a Will jsou velcí přátelé a autorky ve vedlejších liniích jemně posunuly dále i jejich příběh. Závěr knihy je opravdu překvapivý a asi zatím nejpovedenější ze všech.

Moje hodnocení:

Nečekala jsem, že by v Božském hráči šlo o něco jiného, než opět jen o to, jak se potkají, on se napraví a změní a pak spolu zůstanou až do smrti. Takové ambice jsem neměla a podle mě je nemají ani samotné autorky. Proč taky vymýšlet něco nového, když tohle stále funguje (rozhodně jim to nezazlívám, myslím, že je na každém, aby věděl, do čeho jde, když otvírá novou knížku. Je na místě si o ní alespoň předem zjistit to základní). Mile měl ale překvapil vtip a spousta humoru, která příběh Hanny a Willa provázela. Will je charizmatický, místy až roztomilý, možná i tím, jak o něm všichni tvrdí, že je zlobivý kluk a on ve skutečnosti není. Už je to velmi dlouho, co jsem četla Božského bastarda, musela bych si jeho přesný příběh pro opravdu fundované rozhodnutí oživit, ale v tuhle chvíli bych řekla, že mě Will bere možná o maličko víc. Na pět hvězdiček to sice není, na to je každý díl tahle série vážně moc stejný, ale čtyři mu můžu s klidným srdcem a radostí dát.

Za poskytnutý recenzní výtisk děkuji nakladatelství Jota.

